« جای خالی یاس »
فاطمه جان، سنگ ها بر سوگ تو ندبه می خوانند؛ در غروبی که شاخه ات را شکسته بودند.
امشب، جای پای دوست، در خانه خالی است و ترنم مهربانی، بی حدیث حضور او، خاموش است.
... علی، شبانه یاس می کارد! شبانه، داغ دلش را به خاک می گوید؛ اگرچه فردا صبح، از سمت خانه همسایه بوی نان آید.
دوباره بغض حسن با حسین می گیرد.
و جای خالیِ مادر به خانه می پیچد.
کجاست فاطمه امشب؟ کجاست بانوی نور؟
کتابخانه عمومی شهید شفیعی...
ما را در سایت کتابخانه عمومی شهید شفیعی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 11:53