
« جای خالی یاس »فاطمه جان، سنگu200fها بر سوگ تو ندبه میu200fخوانند؛ در غروبی که شاخهu200fات را شکسته بودند.امشب، جای پای دوست، در خانه خالی است و ترنم مهربانی، بیu200fحدیث حضور او، خاموش است.... علی، شبانه یاس میu200fکارد! شبانه، داغ دلش را به خاک میu200fگوید؛ اگرچه فردا صبح، از سمت خانه همسایه بوی نان آید.دوباره بغض حسن با حسین میu200fگیرد.و جای خالیِ مادر به خانه میu200fپیچد.کجاست فاطمه امشب؟ کجاست بانوی نور؟Let's block ads! بخوانید...
ادامه مطلب